Allt faller på Plats!!

Fredag: Rasmus  åkte  till sin pappa Sen tyckte både jag  å Ullis  att kunde vara  skönt  med  en Hemma kväll ... Erika kom  på Besök .. Satt  å snacka  stort sett hela kvällen drog sen en sväng  på stan, Erika ville ha  MC å jag  å Ulrika  tog en pizza .. hem igen å mumsa  på de.. gott  gott.. Sen var  de bara  natten kvar  ..

Lördag: Sov ganska  länge skönt var  de... Sen bar de  av till "piren"  för att  kolla  lite  på Drakbåtsrace.. såg  roligt  ut men svårt.. hehe . sen drog vi vidare  å titta lite  på de övriga dom hade  å erbjuda  på "vattenfestivalen" .. (inte så mycke  å se ) haha.. Sen hem för å fixa  lite  mat  å Ulrika  skulle  fixa  sig  för  The  Night.. Tjejkompisarna  skulle  träffas å överraska  Anna  då hon fyllt  30 som jag  sagt tidigare  här  i bloggen .Dom skulle  ut  å äta .. så de bar  av till Piren för mat.. På kvällen satt jag  själv  här  hemma  .. tog ett  par  bärs  för  mig  själv.. å språkade  lite  med  kompisar  över nätet..


Söndag: Åkte  äntligen å hämta  min son.. gud  så jag  har  vänta  å längtat efter  han ..men nu  är  han äntligen här..

Sen gick vi en sväng  till Dollar... å gissa  vem man träffar där? Jo min syster  å Mika å Nadja.. man är verkligen inte  van med  att någon ropar  Janne  i någon affär  i Ludvika  så snacka  om att man vart  paff .. Senare  ut  på dagen så ringde  Anna  hon behöve läkar hjälp med  Datorn haha .. Så hon kom över hit  med  den å då kunde "doktorn" inte  hita några fel.. så jag tänkte att de kanske  kunde vara  något med  hennes  nät.. så vi bestämde  oss  för att  åka  till Anna  å titta  om de var  fel där.. sagt  å gjort vi åkte  iaf  till henne  å hon starta  sin dator  å de var  inget  fel på datorn där heller haha... så allt var frid  å fröjd  med  de.. De hjälpte  tydligen att jag  bara  var  i närheten av datorn så att den skulle  sluta jävlas.. ASG* .. Sent  på kvällen Satt  Ulrika  vid datorn å jag själv  fick ju  se  ett helt  otroligt världsrekord  på wm i friidrott ...   Usain Bolt  på 100 m med tiden 9.58 sek  .. Så de var ju helt klart höjdpunkten på hela kvällen..

Måndag: Började  med att jag  skulle ha  varit med  Ulrika  till Doktorn .. men jag var  så fruktansvärt trött  så hon å Basse  åkte  själv. Tyckte de var synd  om henne som fick åka  själv , -Ska bättra mig  gumman. Sen när  hon kom hem så var de bråttom bråttom .. hon skulle vara  med  Erika  till Falun. Då hon skulle  på läkar besök å inte fick köra bil hem själv efter de besöket. så nu sitter  jag  här  å har  de trök trök tröök... men de vart  iaf  ett blogginlägg .. man får se de positivt  haha.. jaja  Sköt  om er alla  där ute  ..

Ni kanske  undrar  över  min Rubrik? Jag menar med den att allt börjar  bli som vanligt  igen .. känns som de!!

Älskar  min Ulrika


// Janne

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ingen fara hjärtat mitt..... De gick ju jättebra vid doktorn.. Hoppas att de visar sig att synen är okej nu oxå..=)

De var ju lugnt me Erika.. =)

Mmm... Skönt att killarna är här!

Älskar dig! puss

2009-08-17 @ 15:54:07
URL: http://ullisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0