Bär!!!

Ja så har man då varit  å plocka bär å Fiska sammtidigt... De var roligt men både fångst  på land  som i sjö vart inte vad vi hade hoppats haha. Men vi fick ju iaf grilla lite korv haha. Vi som gjorde detta var  Jag.. Ulrika  å Anna ... vi hade  iaf kul med många skratt ... å de är ju de som är huvudsaken ..  Sen provade  vi en ny väg därifrån där vi var.. å kom ut inte riktigt vart vi hade trott  men hem kom vi iaf.. Nu så är de bara ta de lugnt resten av kvällen å sen hoppa  i säng ... bäst man kommer i säng  i tid då dom fort farande håller  på å gräver här utanför  å dom börjar si så där runt 07  på morgonen ... Lite förbannad man blir  när dom inte visar någon hänsyn alls  .. Utan ROPAR å stojjar  utanför  .. å  i morse höll man ju  på å bli gasad  ihjäl ... för dom har ju typ grävskopan 4m utan för  sovrumsfönstret  . å den stog lixom bara  igång  på tomgång  i flera min . så jag vaknade till och med utav att de luktade avgaser  i sovrummet.. Sen håller  ett annat företag till i vårat hus  oxå å borrar  å borrar  så de är lite jobbigt just nu men man får la bara gilla  läget då dom ska  hålla på med renoveringar  fram till Jul .. Så har man inte blivit hjärndöd innan så är man la de lagom till Jul skulle jag  tro... jaja ha de bäst alla där ute..

Älskar min  Ulrika

// Janne


Kommentarer
Postat av: Ullis

He he.. Visst hade vi skoj idag hjärtat mitt.. Vi ska uppleva många såna dagar i vårt liv ju..;)

Älskar dig!

2009-08-11 @ 22:15:32
URL: http://ullisb.blogg.se/
Postat av: Janne

ja de hoppas jag att vi får... älskar dig med gumman mi... puss

2009-08-11 @ 22:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0