Klysningen!!

Vi var  på fiske  tur  vid  klysningen ... tänkte dela  med mig  lite  av  de... . Vart ju  ingen fisk men mycke  friskluft  å grilla  så barna  var ju nöjda  iaf..
De  var  iofs  jag  med.. bara  man slipper  å sitta  inne  bakom 4a väggar så är  jag  nöjd..

jaja här  är  lite  bilder  iallafall :


Ulrika  är  tydligen pyroman haha

Först såg elden ut så här:



Sen när pyromanen fick fart  på grejerna  så vart de så här haha



Rasmus  fiskar:



Sebastian äter korv  å mår bra med  Pappa!




Å min Älskling var  med  !!!




Visst  är  vi söta?



Sebastian med  drickan i högsta  hugg!!




Rasmus funderar om de blir  någon fisk hehe



Hoppas  ni gillade  å få se  vad  vi hade för  oss  vid  Klysningen!

Älskar  min Ulrika  massor

//Janne

Kommentarer
Postat av: Ullis

Mm.. Visst va det skoj...

älskar dig

2009-08-18 @ 11:36:39
URL: http://ullisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0