lite har allt hänt här..

Fredag : ja då var  vi till Anna som vart kärring.... GRATTIS Anna !!!
Lördag: Kräftfiske  hos  Niklas fångst lyckan vart Ca 15st så de var kanske inte mycke  å hänga  i julgranen ..
Söndag: Rasmus  kom hem från sin pappa ...skönt de  så nu vart de lite fart  i bygge  i gen .. Var ut en sväng till Vivvi då hon fyllde  år  Grattis  grattis  Barbro ..
Måndag: En liten sväng till Storå för att fixa  lite  där.. Annars ganska  lugnt..
Tisdag: En softar dag  .. vill ja minnas..
Onsdag: Fiske  tur  till Ljussjön där  vi skulle  sova  över .. vi kom ditt  å de var  verkligen jätte fint  där.. fiskade  å Grillade  korv.. sen ut  på kvällen när mörkret föll var  min Älskling  rädd å likaså Ramus.. så vi bestämde oss  för att packa  i hop å åka  hem.. fiske lyckan vart  iaf  en gädda  å en mört  haha.. fiskade ju efter  Öring men men trevigt var de iaf..
Torsdag: tbx  till Ljussjön för en av mina skor vart kvar där. Taccos  på kvällen med Anna som besök här , jätte gott  var de  .. sen en tur till MC sent  på kvällen för lite glass .. å till piren för att äta glassen å de såg ut så här där då ut  över  sjön:

Fredag: (idag) Skriver jag mer  om i morgon..


Älskar  min  Ulrika

//Janne

Kommentarer
Postat av: ullis

Visst var det en härlig vecka..=)

Jaa.. Måste väl erkänna att ja är livrädd för mörkret.. ha ha..



Älskar dig med min Janne!

2009-08-07 @ 14:48:47
URL: http://ullisb.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja visst blev ja kärring men en pigg sådan som cyklar runt väsman... De du!!! haha...

2009-08-07 @ 17:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0