SHOPPING!!!!!

HEHE Tänkte bara visa hur de går till när man som karl är med  å tittar när  tjejer  shoppar haha.. då kanske ni förstår varför man nästan "alltid" är hemma när de bär av till affärerna  hehe...

I de här fallet  är de  min Älskling  Å Anna som går  i gång  med  plånboken haha


Vi måste ha massor med  pengar nu .. va  inte snål nu Ullis  säger  Anna haha
Anna har nästan svårt  å  få ner  sedlarna  ser de ut som oxå .. snackar vi 5 tusen eller mer?


Är du säker  på att vi inte har  glömt något här inne  ser de ut som Ulls frågar !!! haha


Bråttom bråttom .. tiden går!!!


Om jag bara hade en miljon .. Ser de ut som Anna tänker!!! HAHA


Vi har ju bara en påse nu måste vi skynda oss!!!!!!


Gud så fina  kort ska  vi ta  hela  ställningen ser de ut som dom tänker !!


Nämen har  ni sett där  är ju  LINDEX.. (-Dit bara måste vi)


Ullis tänker  .....Kanske jag behöver ett par nya trosor  haha  :)



Dessa köer gör ju så att dom hinner  å stänga så tidigt  !!! (-FAAN dom alltså)


Så här ser de  ut varje  gång  .. så nu har ni själva fått se  hur de ser  ut.. så nu kanske ni förstår själva 

Älskar  min  Ulrika  massor

//Janne


Kommentarer
Postat av: ullis

Stanna hemma nästa gång då.. ha ha...

2009-08-22 @ 15:10:42
Postat av: Anna

Ha ha ha... =)

2009-08-22 @ 15:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0