Allt är så jobbigt just nu!

Ja då är de söndag då .
Ska träffa Sebastian i dag .. vilket ska bli riktigt kul tycker jag.. Saknar han men de är verkligen så mycke just nu i mitt liv som måste komma på plats.. så de känns som om man har fullt tillräckligt med sig själv som de är nu..
Men man kan verkligen inte tänka så.. Antingen kämpar man mot ett  mål eller annars så kliver man av  banan å ger upp.. jag väljer att kämpa mot mål.. Å då gäller de att man inte glömmer bort sina barn heller.. å de tänker inte jag göra..
Annars så bjuder  inte söndagen på så mycke .
Blir nog mest å ta de lugnt tror jag..

Fredag: Var jag å träffa Oscar .. han börjar  på å bli så stor nu tycker jag.. Han är mycke mer med på vad som händer runt han .. en riktig go unge ..

Lördag : var jag  å Titta  på Erik å Josef som spelade innebandy.. matchen var ganska bra men jag satt mest  å blev förbannad  på Kumla å deras fula spel.. matchen vann kumla med 10-4 .. för  kopparbergs del så gick den förlorad  i första perioden 0-5 å där var ju matchen i praktiken slut redan..
Annars  så bjöd Lördagen oxå på denna vinters kallaste dag.. brr säger jag..

I morgon: ska jag först  på möte  kl 10 . Därefter ska jag  åka med  julklappar till Ludvika  å träffa oscar en sväng..
Å hjälpa ullis en stund med han!!


sköt om er alla!!

//Janne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0