Början är här!!

Ja då är början här  på något som verkligen behövs för  min del..
Något jag  skulle ha  gjort för  länge sen..
Men när man är  inne  i den cirkeln så är de som om att allt bara ska vara så..
Å de  är  hopplöst  å ta sig ur de själv.. Men när de helt  plötsligt går  upp för en så är de  de mest självklara som finns!
Att man inte  har förståt de  verkar  helt  sjukt .. Men de  är verkligen inte  så lätt som många tror att bara  sluta  å lixom börja  om med allt  när man lixom har  redan snurra in sig  inte 1  utan 200 varv för  mycke  .. då är de verkligen inte  så lätt  å bara  bryta  mönstret ..Tro mig att jag  har verkligen fundera , hur jag skulle kunna gjort de?
Men hur man än tänker så går de  inte..

Men ändå så är de ju  ändå mitt fel .. Ja  jag  vet !! Å de  är  ju verkligen inget jag  är  jätte stolt  över!!
Har varit många nätter som jag  bara  har försökt  att analysera  å fundera  Varför!!
Svaret har  jag  funnit.. Å har  man hitta svaret så vet man lösningen .. Å den lösningen ska jag  ta tag  i morgon .. Å ge de  100%
Men någonstans måste man börja  å de har  jag redan börja med.. känns som jag redan är  på väg en bit.. men jag har  mycke kvar .. men inget är verkligen för  mycke för  mig,, jag vet precis vad som krävs.. å de fixar jag .. Bara vet de!! 

Annars så har  jag  fixa katt lucka  till min föräldrars katt.. nu återstår bara  å se  om han vill använda den.. Men de är säkert som med allt annat att man måste vara envis !!
Så går han säkert  igenom den ..

Sänder tankar till Ulrika  som bär en tung last  just nu..

//Janne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0