Jobbigt!!!

I dag var jag å hämta saker !!
De var  väldigt tufft tycker  jag.. Men de  var  ju något som vi hade  kommit  överrens  om så de var  bara  å bita  i hop ..
Träffade  Rasmus  oxå å de var  inte  heller  så lätt tycker  jag.. men jag  förklara  iaf för  han varför de hade  blivit  som de hade  blivit  å varför.. "de minsta jag kunde göra " Å jag tror iaf  att han lyssna  på mig.
Sen var  ju min lilla  prins ("oscar") där  oxå .. Gud vad  jag  saknar  han .. Å de la man ju verkligen märke  till när man såg han.. Han är  nog världens sötaste lilla bebis.. Pappa älskar dig!
Träffa ju själklart  Ulrika  oxå.. De var  oxå tufft tycker  jag.Då jag tycker så synd  om henne ... så man mådde  inte  så bra  när man gick ut  därifrån å åkte tbx  hit..
Men jag  ska  iaf  Köra sten hårt  för att  få ordning  på mitt  liv..
Vet  precis vad som krävs.. å de ska  jag  bara fixa..

Sänder en extra tanke  till Ulrika  då hon har de jätte tufft  nu.. tack vare  mig!!!..


Ha de bäst alla  där  ute ..


//Janne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0