Bad Time's And Good Time's!!

Har inte hänt så mycke nu på slutet men lite ska jag la  berätta om.. 

Måndag:
Hände  inte så mycke  . men lugnt  å skönt var de iaf..  när barna  var  borta... en liten film på kvälls  slutet ..
Ulrika tyckte den var bra haha.. hon vågade inte sova  sist  efter  de.. "The Uninvited " hette  den.. den får  iaf  betyg 3.5 i en skala 1-5 av mig!!

Tisdag:
Tidig morgon.. Sen bar de av till Lassaretet ..Där Ulrika hade tidig  tid.. 2 timmar  å sitta  där,  men den tiden gick fort iaf. Efter de så var de hem å ta något att  äta för att sen åka ut till Niklas  .. Där var  Svärfar Arne  barnvakt.. så vi åkte  dit  å kolla in läget att de funkade  bra för han .. å de gjorde de... bestämde sen när  Niklas kom hem att de skulle bli grillat hos han på kvällen .. åkte hem å då vill en kompis till Ulrika komma  hit  å fika.. trevligt var de.. Ut till niklas  igen å grilla  å drog lite pilsner.. Jätte gott var de!! avsluta kvällen hos  Niklas å tjuv fiska lite hihi ... stor fiskarna  försökte nämligen att få lite Kräftor haha.. vad jag  vet nu så blev de  4ST på tre burar.. :( ..Avsluta kvällen med att prata med  Mor  å Far som är  i Nord Norge  på stugan .. Efter de  var de en massa  Snack med  Ulrika  som jag  inte  går  in på här .. Sen Natten efter en lång  dag..

Onsdag:
Hände  inte  så mycke  mer  än att jag  var  en sväng  till Storå fram  å tbx mer eller mindre  .. Ner till Anita  För att  Ulrika skulle hjälpa hennes mamma  med hennes  nya  Mobil telefon.. fin var den!!!  .. Sen hem slöa lite innan vi   titta  på en film .. "The Hangover" .. Har hört på många håll att den skulle vara  så grymt bra ,men i min smak föll den inte  .. 2.5 på min skala 1-5 .. I dag  Torsdag  så blir de en liten Fixar dag .. men de får ni veta ni som läser  i morgon vad som har hänt  i Janne's lilla värld då..  

Ha de bäst alla där ute

Älskar min Ulrika!!!!!

// Janne

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va du är duktig å skriva älskling! Älskar dig såå mycke. puss..

2009-07-30 @ 11:18:02
URL: http://ullisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0