Basse Hem :(

Jaha då har man kommit till den dagen som var så långt borta för en hel månad sen .. Men nu är den här!! Å pappa Janne  tycker detta är skit jobbigt kan jag säga..  Men de är ju bara gilla läget ... Å tänka  på Sebastian å att han får träffa Mamma oxå..
För övrigt var de  en dag  i går som bara försvann .. Vi hade besök av  Josef å Zara trevligt tycker  jag att de var... Länge sen man träffa  nån av sina gammla barndoms vänner ... Annars så var de tvättstuga  på agendan .. Min Ulrika så duktig tycker  jag.. Städningen vart en "Start" sen vart de inte mycke mer då besöket kom .. Sen var de mat ..Sen kväll typ ... Maten var kanon i går  vi grillade  å de är ju alltid så gott tycker jag... Måste  vi göra mycke oftare  .. I dag får vi se vad  som händer.. de vet ni som läser i morgon.. hehe

Älskar min Ulrika!!

/// Janne

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj,, du är såå duktig på att skriva..=)

Mmm.. Idag åker våra boys.. Men lite skönt att bara få var vi oxå... De är inte ofta..

Ikväll blir det ju taccos me våran vän anna... =) Puss på dig snubben min!

2009-07-26 @ 11:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0