Folkrace å vemod !!!

Ja  i går var  man på folkrace med  min älskling  å Basse  ... å de var  jätte kul å titta  på de.. Dom när å kära  som körde  var  Andreas  , Lisa  .å Helena  .. Bäst av dom tre för dag var  Andreas ... men dom andra kämpa  på tappert tycker  jag... I dag (läs lördag) händer de inte mycke här  .. Men jag  å min gumma  har  iaf  bestämt att vi ska  ha  en tvätt  å städ dag  ... kanske  inte de roligaste man kan göra  men de behövs de med  ibland.. I kväll så blir de  "avslutning" på en månad med  Basse  .. Å gud vad  man tycker de är hemskt  å tänka  på att man inte ska se  pappas lille  kille på 3V ... Rasmus åker ju  oxå i morgon till sin pappa  så de kommer ju inte  att göra saken mycke  bättre .. kommer ju att sakna  våra killar massor.. Men om man får se något posetivt med  de hela  så är de ju som så att jag  å Ullis  kommer  få en hel vecka bara tillsammans för  oss  själva  ..  Å de vet jag  att både jag  å min Älskling  ser fram i mot  .. Sånt behövs  oxå ..  Nä nu ska man ta tag  i saker  här  å få lite gjort ...

Älskar min Ulrika  massor!!!

vid  pennan /// Janne

Kommentarer
Postat av: ullis

Mmm... visst var det kul igår.. Synd att ja inte orkade idag... Men men.. vi har en del å göra hemma oxå..Sen mys ikväll me våra killar..Längtar faktiskt lite tills vi blir ensamma.. så vi får ro om oss oxå! de behövs.. Älskar dig. puss och kram../ din för alltid! ullis

2009-07-25 @ 12:23:46
URL: http://ullisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0