Fixar å donar. ...

Ja  då är  de lördag  igen då.. Tycker de  är  lite synd faktiskt  för  i morgon ska  Sebastian åka  hem igen till mamma.. å en vecka  har redan gått ... Men jag hoppas  å tror  att han har  haft  en jätte rolig  vecka  här  iaf..
Med  bad  på badhuset  å cykel å träffa alla  oss  här  plus  sin lille  bror  Oscar  oxå.. funkar  jätte bra  med  Sebastian å Oscar nu  tycker  jag  då han inte  är rädd  för  han längre  utan han är  nyfiken på sin lille  bror..
Å vaggar  å klappar  å pratar  med  han..
Annars  har  vi kört  hårt  med  våran lista.. å tagit  punkt  för  punkt.. sen har  ullis  ordna  jul mys  här.. med  ljusstakar å stjärnor.. bytt  gardiner  har  hon oxå gjort  vart  jätte  fint  tycker  jag.. hon är  så duktig  hon..
Annars blir de  la en sväng  på julskyltning i morgon å titta.. Nästa  Vecka  är  veckan för  de  som komma  skall..
Börjar  bli lite spänd ... men de  kommer att gå bra  tror  jag  bara  man kommer  dit..
Nu  blir  de  lite  kvälls  mys  med  familjen .. Älskar  dom alla ...

Så här ser de  ut  här  hemma  haha!!!!!



Sköt  om er alla där  ute!!!

Älskar  min Ulrika  massor!!!

//Janne

Kommentarer
Postat av: Ullis

Men hallå... Jasså??? Är ja såååå elak... ha ha..... Hoppas du inte känner dig allt för nertryckt...

Älskar dig...



Mmmm.. Gud va veckan gått fort.. Haft en kanonvecka... men lite jobbigt oxå..=)

2009-11-29 @ 09:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0