Födelsedag å lite annat!!

Grattis  Älskling!!!!
Tänkte skriva en liten dikt till dig.. eller  åtminstonde försöka !!!


Drömmar:
Får jag gömma några drömmar hos dej?
Några naiva och vackra
som andra kanske skrattar åt.
Jag vill låta dom bo längst inne i dej.
Får jag dansa klumpigt?
Får jag sjunga falskt för dej en solig dag,
när hjärtat spränger i bröstet?
Får jag vara i din värme
och långsamt mjukna
när själen blivit lite frostbiten?
Håll om mej
tills jag ler igen!
Får jag slösa min kärlek på dej?
Får jag skratta, krama, sjunga, gråta
och dansa av kärlek,
utan att du blir rädd?
Jag vill se dej i ögonen
och låta ett leende
berätta att jag älskar dig.

Jag Älskar dig min Skatt hoppas du gillade den!!!

Annars så har de varit  ganska lugna  gatan här... vi har  kommit  in i ett stim där vi försöker  å klara av sånt som vi hela tiden har lagt  åt sidan .. så vi har  gjort en lista över saker som vi ska göra som vi sedan försöker  å beta av .. Ganska smart grej  råd till er andra  där  ute!!!

I måndags kom min son Sebastian till oss igen.. har  lägnta så efter han ... han betyder  massor  för mig.. ska bli så skönt att ha han här  tills  på söndag.. så nu ska vi försöka hitta  på massor  så de blir en rolig vecka  för han här hos oss!

Oscar har  blivit så duktig  på kvällar/nätter ... känns som om de går mycke bättre nu iaf.. Men så har jag  ju min Ulrika som är så  duktig med han.. sen så är de ju hon som tar hand  om han på nätterna  .. så de kanske  är därför de går så mycke bättre HaHa.. Men jag  lovar  att jag  ska hjälpa dig mer  med han på nätterna  oxå !!!

Rasmus  han har varit så duktig  han med tycker jag  nästan inget  gnäll när han ska  gå å lägga sig å kliva upp på morgonen..  Å sen har han varit duktig  med  läxorna  oxå.. Börjar  på å bli en STOR kille  nu .. Tycker  i af  att han ska  ha  beröm för  han hjälper till med  oscar  han med.. har  ett  Exempel på de !! Jag  å Ulrika  hade  lagt  Oscar  för  kvällen å han sov så sött så vi tänkte att vi båda  kunde  gå till Tvättstugan å hjäpas åt så de gjorde vi.. vi var  säkert där  i 15 min.. å när vi kommer  upp till lgh så ser  vi Rasmus  går  runt  med  Oscar  å frågar  om vi hade  tänkt alls ? -Ni kan ju inte gå  båda fattar ni la?... Men lilla  oscar trivdes  där  i Rasmus famn å var  tyst  å lugn .. så de  är  ett exempel  på hur  duktig  Rasmus  är.. Gillar  den Grabben skarpt!!

Nä nu så ska  jag  så smått fixa till lunch här  för  Oss  då Ullis  å Basse  å Oscar är  på besök hos en vän till Ulrika  .. Vivvi å Adele är med  där  oxå .. så jag  fick till uppgift  å fixa  till Lunchen till alla när  dom kommer  hem igen..
Så de får  man la  göra de då hehe..

Men ni alla  där  ute  som åtminstonde  läser  detta skulle vara  trevligt med en kommentar  i mellan åt  iaf..
Sköt  om er  alla  å ta hand om dagen man vet aldrig  om de kommer  en ny i morgon!!

Älskar dig Ulrika  gumman min


//Janne

Kommentarer
Postat av: ullis

tack älsklingen min... du får gärna vara min tills ja dör.

Älskar dig.

2009-11-25 @ 12:44:46
Postat av: Zara

Vilken fin dikt.... skönt att Oscar kommit till ro i er familj.... Kram

2009-11-27 @ 16:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0