Hösten är här!!!

Ja då har  då ännu en helg  gått !! vi har varit hyfsat aktiva under helgen ..
Fredag  började med Jobb å avslutades med  tacco å idol kväll tillsammans men Jörgen å Lisa.. några öl å mycke skratt  å tv tittande blev de.. Trevligt trevligt
Lördag .
Mysdag då vi låg länge  i sängen å myste .. sen upp å fixa mat  å i väg till kyrkogården tillsammans  med  Anita  för att besöka Ulrikas mormor  å morfars grav  å tända ljus .. De var så fint  på kyrkogården då alla ljus var tända  å så.. Skönt med en promenix oxå.. lite  kaffe  hos svärmor blev de oxå.. avsluta kvällen med  tvmyz tillsammans  med  älsklingen min.. Älskar att vara med henne.. hon är  mitt allt!!!
Söndag.
Bjöd  upp svärmor för  lite  helgskinka  å potatisgratäng  snacka om att man fick jul känsla ..men de räckte å titta ut så såg man att de  var  så där höst likt som de bara kan vara  i november .. dimma  å kallt  å mörkt fast de var  kring lunch.. hela gräsmattan full utav dom där brandgula löven som låg där som ett duntäcke .. mysig fast de såg så där kallt  å ruskigt ut  ute, men de har  helt klart sin charm hösten med.. min Ulrika  har  lärt mig  de  ;)..
Resten av denna  dag kommer gå åt AIK's tecken ... nu jävlar  sätter vi dit dessa sillfjantar... HEJA HEJA AIK!!!!

Älskar min ULRIKA


//Janne

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack för i helgen älskling..=)

Det här har vart en kanonhelg...

Visst har hösten sin charm..=) Love you!!!!

2009-11-01 @ 15:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0