Mörka Tider!!!

Ja då har man inte skrivit här så mycke ...
Men nu kommer de lite  iaf.. Så vad har då hänt  i Janne's liv sen sist?
Jo men visst klämde Aik till med en dubbel... först vann dom Allsvenskan sen vann dom Svenskacupen ..
Så de stog ju klart vilket lag som var bäst  i år.. men de visste jag  ju sen länge haha..
Nu är de bara Hockey  å Innebandy kvar  sen är de fullbordat..
Annars så har vi ju verkligen kommit in i mörkrets Helvete .. verkligen hatar November  .. Är de inte regn å dimma så är de detta jävla mörker hela tiden .. så man går ju som en ständig zombi .. plus att våran lilla son har  lite  ont  i magen "kolik" så de blir  inte mycke sova  vissa nätter .. men andra nätter går ganska bra.. men man ska  inte  klaga för de finns  dom som har de värre .. plus att jag har  en snäll tjej..
Annars så har  vi hunnit med föräldramöte för  Oscar  engång. var  kul å se dom andra bebisarna  som var  nästan födda under samma tid  som oscar .. vilken skillnad de kan vara  från bebis till bebis fast dom är  jämn gammla ..
Vi har  oxå hunnit med  å se första snön å andra snön så snart kanske  de ligger vitt här.. vem vet?
Annars så går  mycke  till av tiden till våran lilla  .. men de är  ju bara ett nöje .. Älskar verkligen oscar..
Sebastian har  oxå varit  på besök sen sist .. Älskar han med  min goa  lilla  go unge .. men hjälp vad stor han vart  å se  ut  när man hade sett Oscar  å sen kom Sebastian .. så har jag aldrig sett han förr..
Men dom växer ju som ogräs i den åldern å så ska de la  vara..
Ulrika  hon har  varit jätte trött  hon med för de är ju hon som drar de tyngsta lasset med  oscar .. Men hon ska  oxå veta att jag  tycker att hon är helt  underbar som mamma  för  Oscar.. Oscar kan inte  fått en bättre mamma  kan jag tro..
Annars  så har jag  inte så mycke till att tillägga  ,,men de kommer mera .. I promise

Ta hand  om er alla där ute..

Älskar min Ulrika  massor

//Janne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0