Fan va allt börjar å gå bra!!!!

Tänkte bara  berätta  för er som är intresserad att  i dag fick jag  jobb.. Fast just nu känns de lite  osäkert iaf.. för de  ligger  i Borlänge  å jag kan inte  pendla  från Storå dit.. Men de ska  la lösa sig  på något sätt får jag  hoppas.. mycke kan ju hända fram till den 19e .. så vi får se hur  de blir.. men själv klart är jag  ju skit glad i dag för de är ett jobb som jag vet att jag skulle trivas med.. Annars så är jävligt trött  i dag då jag  åkte jätte tidigt  i morse  med tåg till Borlänge för Anställnings intervju.. Å i natt som var så var de ju inte speciellt lätt  å sova då jag var jävligt nervös!! Men de gick ju vägen.. Tror nog aldrig att jag har frysit så mycke heller  .. Måste ha varit höstens kallaste morgon just  idag oxå då.. men men ..


Sen känns de som jag  å Ulrika  börjar så smått hitta tbx till varann å de är la de mest positiva som jag tycker då..
Men som vi har sagt så ska vi gå stilla fram ..men åt rätt håll är de iaf  på G å bli..
Jag  är  iaf glad för de  för jag kan inte tänka mig  ett liv utan min Ulrika.. Så jag  kämpar  vidare  mot stormen av  folk som inte tycker som så.. Men skam den som ger sig!!



Jaja då vet ni iaf vad som har hänt  på min lilla Fredag!!

Älskar min Ulrika massor!

//Janne

Kommentarer
Postat av: Ullis

Grattis till jobbet.. Såå kul att du fick det... Jag hoppas oxå allt löser sig...

Puss å kram

2009-10-02 @ 17:05:35
Postat av: Zara

Ett STORT grattis till jobbet... hoppas verkligen att allt löser sig för er... Kram Zara

2009-10-05 @ 19:27:58
Postat av: Janne

Tack Zara .... de ska la fixa sig med allt ska du se.. ha de bäst kram Janne

2009-10-05 @ 19:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0