Flyter på här!!

Inte  har  våran prins  tittat  ut  än men de  kommer  de kommer!!
I lördags  så var  vi på Folkrace i Grängesberg  .. Niklas ...Jörgen .. å Helena körde..
Tycker  alla var duktiga  .. Synd  om niklas bara  som låg 2a  i A-finalen då bilen gav upp , men de är la  sånt  som händer  i den sporten antar jag.. Bara ta nya  friska tag nästa gång  hehe
Efter folkrace  så åkte jag  å Älsklingen tbx  till Ludvika å köpte mat som vi tog med  oss till utsiktsplatsen (Sörvik)
De var  jätte fint  där  med alla dessa färger  som Hösten bjuder  på ..
"så härsåg de ut"
SÅÅ SÖT MIN ÄLSKLING TYCKER JAG!!


Sen en bild över utsikten!!



Efter de så åkte  vi hem å slappa lite.. på Kvällen så åkte vi till Niklas å Veronika.
Där  hade  dom en liten  "fest"  ... Jörgen å Veronikas lilla syster med  kille var  där..
Hade jätte trevligt  med dom å mycke skratt .. å de är la så de ska vara  ..
Söndag  bjöd  på Däckbyte  å glykol koll på alla  bilar. sen en sväng  till Borlänge  å Biltema  ,ÖB , Å inte att förglömma MAX
Efter de så var de  bara  lugn å skön hemma dag/kväll ..
I dag  är  de Måndag  å vi går  å väntar  å väntar  ... hoppas  hoppas..
Pappa å Mamma väntar ju på dig  lille  vän !!

Älskar min Ulrika  massor

//Janne

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hihi... Vår bebis kommer inte än.... Lugna ner dig gubben min....=) Love you!

2009-10-12 @ 12:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0