Flyter På!!

Ja vad har  då hänt dessa senaste dagarna?
Jo i Lördags så åkte jag  upp till Ludvika med  förhoppningar att jag  kanske  skulle få se  vårat underverk för första gången men allt avtog av de  Ulrika  kände på Lördag morgon .. Så de vart städning  av  Lgh i ställe då renoveringen av  Lgh vart klar  i veckoslutet  .. å gud som vi städade å låg i.. men klara blev  vi inte  på lördagen.. Så nya friska tag vart de  på söndagen då vi hade  storarum å vårat sovrum kvar.. så de satt  vi högsta fart med  å till slut  vart vi klara  på söndagen , Å gud så fint  de  blev  !!! DU ÄR SÅ DUKTIG ÄLSKLING!! tänk er själva en tjej som är högravid  å fixar allt de där.. tror  inte  de är  många som fixar de!!!... Måndag  njöt vi av att få vara färdiga  å sen så kan man ju inte  hålla  på jämt  med något heller så, men lite familje  mys  på kvällen hade  vi allt.. Tisdag var de  dax för en tur  på MVC på morgonen.. allt var jätte bra med  våran lille  ängel ....Å sen så var  hjärtljuden så tydliga  så de var  verkligen jätte kul å höra .. gud  vad  man längtar  efter  han  ..  Efter de  så var  vi med en klotgrill till Ulrikas mamma .. ja jag bar  iaf dit den ..Efter de så var  Vivi hitt  å hämta lite  vinter kläder  som hon ville ha..Efter de  så bar de av  för  fika  för  ulrikas del med  Erika.. själv satt jag  lite  vid  datorn .. å sen så hade  jag  Action film utan för  fönstret.. där stog  nämligen polisen som hade  stoppa någon .. efter en stund  så slet bilens ägare av skylltarna  av ren ilska  .. sen efter  yterligare 15 min var samma  person visiterad  å sen var de bara  för  han å hoppa  in i polisbilen .. så något skit hade han allt gjort  .. Men de är  iaf Ludvika by Day haha..
Annars så njuter jag  av att få vara med min ulrika  igen .. Älskar verkligen henne jätte mycke.. hon är  bäst!!
Puss på dig!!!



Älskar Min Ulrika massor!!!

//Janne

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hihi.. Va goo du är..=)

Ville ju bli klar me städningen.. Å nu är vi de.. Men ingen bebis.. Tror han lurar oss.. hihi...

Älskar dig me! Puss

2009-10-07 @ 14:45:06
Postat av: Zara

Ha ha... L-a gård - värre än Hollywood... Kram

2009-10-07 @ 17:10:11
Postat av: Janne

Jepp ludvika city.. de ni hihi

2009-10-07 @ 18:23:43
Postat av: Ullis

Va faan!!

De här e ju Beverly hills..;)

2009-10-07 @ 19:23:17
Postat av: Zara

Jooo de å klart... men ja tror de är mer aktion i Hollywood ;-)

2009-10-08 @ 18:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0