Ibland är de upp å ner!

Ja då har man så smått börja med de nya jobbet...
Eller hur man ska tolka  de hela ..
Annars så har allt varit som vanligt  "nästan" iaf..
Sebastian har äntligen varit här en helg  å de var jätte roligt .. pappa har ju saknat sin lille  ..
Tror att han gillar sin lille bror som han har fått.. men lite rädd var han allt  .. men allt är ju nytt även för han .
Så de kommer nog de där med.. han ville bidra med  hjälp på slutet iaf..
Gunga vagn å hjälpa  Oscar med  å få lyssna  på sin lilla melodi på sitt babygym!
Så lite  åt rätt håll har de allt  gått..
Annars så har de la  inte hänt så mycke mer här inte  av värde  å berätta..
Lite kanske men de håller jag för mig själv..
Hoppas att de är jätte bra med er som orkar  å läsa denna skit blogg haha..
Men jag försöker  iaf  å kunna skriva  lite här  imellan åt..
Kan inte säga att jag  blir överöst med  kommentarer å besök men men
Tack till Zara som kommenterar  lite  i bland  iaf  å orkar  läsa haha..

Jaja sköt  om er alla !!!


Älskar  min Ulrika

//Janne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0