Nu du Gumman!!!

Nu du Gumman så åker vi till falun i helgen eller vad säger du?
Vad  är de  å vänta  på .. Nu ska han fram tycker jag.. Längtar ju så för att få se våran lilla  plutt..
Allt  är  ju färdigt  här hemma  så de bara  att han kommer  hehe ...Tror nog att både jag  å Ulrika  bara går  å väntar  å väntar... Men inte har  oscar nå bråttom inte  .. han trivs bäst  där  inne  i mammas mage  ... Men den som väntar  på nå gott väntar aldrig  för  länge sägs de!! De kallas ju inte väntans tider  för  inget haha.. Å de får man la  lyssna  till då ..
Annars så ser helgen ut att bli Folkrace på lördag om de nu  inte  blir Falun då!!! Å en Barnfri helg är de oxå ..Så allt hade ju varit  perfect  om de nu vart  i helgen men men ... Annars så har  fredagen bjudit  på fint väder  å en skön promenix  till Dollar Store .. Ulrika  hon var med  hon oxå å promenerade  ... "så duktig så" .. Tvättsugan har  "vi" hunnit med den med.. så nu sitter jag  lite här  å degar.. i kväll kanske de blir en movie ... jag säger kanske med de mesta som är nu  .. För man vet ju  inte  när  de sker.. Men Lördag den 10e okt kl 19:46 smäller de!!! haha


Älskar dig  Ulrika!!!


//Janne

Kommentarer
Postat av: Ullis

Men lilla älskling.. Han kommer inte å komma ut än ju.. Den 26/10... ha ha...

lugn å fin.. ALLA väntar..=)

Älskar dig!

2009-10-09 @ 16:27:16
Postat av: Zara

Vadå... förväntas de födas många barn i Dalarna under helgen så man måste förbeställa tid (10/10 19:46) hi hi... Kram

2009-10-09 @ 17:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0