Oscar!!!!!!

Så då var våran  ängel här.. !!!
Så som vi har  väntat å väntat.. så kom våran Oscar sent  i går (23:54).. Efter ett  jätte bra  jobb från min älskling ...de där  var  ingen lek kan jag säga ..Du är  min IDOL från i går å kommer alltid å vara de.. Fan va duktig du var ...Älskar dig av hela mitt hjärta.. En så fin liten kille titta  ut  i den stora världen .. försökte sova efter allt detta men de var ju bara  å glömma  .. visst sov jag  men korta stunder bara.. man blir  ju lixom så uppe  i varv av den glädje  som nog bara andra föräldrar vet vad  man pratar om finns  där.. JAG ÄR DEN LYCKLIGASTE KILLEN I VÄRLDEN I DAG!!
Oscar är  3240gr å var  50 cm lång ..
här  förljer  några  kort som jag tog på våran lilla stolthet ..


Här har jag  precis  titta ut i världen!!



En stolt  pappa med våran lilla son!!



Söt eller hur!!



Trött är jag  hihi



Sussa lite  hos  pappa med sin prins!!



Sussar med  sin nalle  ;)



Mer kort  å så kommer  när älskling å   kameran har  kommit  hem..
Saknar  min älskling  å våran son massor  !!!

Älskar min ulrika  massor

//Janne

Kommentarer
Postat av: Zara

Fin han är... Grattis än en gång.... Kram kram...

2009-10-15 @ 16:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0