Nu är de dax för å lägga lite energi i......

Ja denna  helgen  har  gått  till historien som plockar helgen ... fan vi har ju nästan gjort en flytt plock i helgen  jag  å gumman .. drygt som fan när man inte  flyttar  utan plockar undan för andra  .. men men de blir säkert kul å fint  när de är färdigt  men de  känns jävligt  långt bort  de  iaf  .. Satt  i dag  å titta runt  lite  på mina  sidor  som jag har  som favvos  ... stannade till på min spel clans  hemsida( www.eurozarkextreme.com ) ..Å vart  å tänka  på att jag  inte  har varit med  å spela  på säkert 3 månader  om de inte  är  ännu mer.. så nu är  de fan imej dax  å lägga ner  lite  Energi i de  igen ..  känner mig sugen å spela  igen .. de där  går  i perioder  .. men nu  är den där  riktiga glöden där  igen ...


Annars så har  dagen inte varit så rolig .. Idag skulle  Basse  ha  kommit till Pappa  men den stackarn ligger  förkyld  så de blev de inget  med.. så vi får se  hur de  blir i morgon .. om han är bättre då .. Pappa  saknar ju  sin lille  kille ...

Älskar min Ulrika

//Janne

Kommentarer
Postat av: ullis

Spela på du gubben..=)

Mmm... Stackars lilla Basse...

Mmmm... Phu vilken jävla helg...

Älskar dig!!

2009-09-13 @ 19:31:20
URL: http://ullisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0