Skönt!!!!!!

I dag Onsdag fick jag start skottet klart!!! I morgon så får alla  förståsigpåare se att man ska fan inte  tro å snacka skit  om folk innan man har fakta som säger något annat... Å om jag ska beskriva i en skala 1-10 hur skönt de här ska kännas så blir de  fan 10+ .. Men jag har  oxå lärt mig något av detta .. De gör man ialla lägen vare sig de är bra eller dåliga stunder.. Men iaf nu mer vet jag hur folk ikring mig funkar.. Så de var nyttigt  å få veta.. Men någon gång så kommer liknande situationer åt andra hållet  å om jag ska finnas där  då .. ALDRIG!!! Sen att folk ger kritik de är en sak ... men då ska man våga stå för den å inte  backa undan å prata bakom ryggar för då ska man inte heller  ge kritik... Men som oftast så är de såna personer som inte heller  klarar av  å få kritik själv.. å klarar man inte  de  så ska man hålla käft...Sen att jag  å min tjej har/ hade problem måste vi få sköta själv å inte  att andra ska försöka förstöra något som redan är  dåligt.. Men tack å lov så ser de ut att vända !!  Nu kan jag koncentrera mig  på å bli en så bra pappa som bara jag kan bli... Å de ska fan ingen ta  i från mig!!!!


Älskar fortfarande min Ulrika!!!

Vid tangenbordet

En förbannad

Janne

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jaa... Va ska ja skriva....¨=)



Hoppas bara att allt löser sig nu..

2009-09-30 @ 16:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0