Allt går framåt tror jag!!!

Hej igen!!!
Loong time no C som man säger..
Här har man hunnit med både jul å nyår.. Båda dessa högtider var trevliga.. Men de är verkligen något som saknas.. å nmi vet säkert vad jag  menar
jaja men de blir la bättre får vi hoppas..
Annars så har jag varit  å träffat på oscar en del .. sen har jag haft Basse 5dagar vilket är jätte kul .. alltid kul å träffa sina  barn..
För övrigt så går allt efter planer .. kämpar på här med mitt.. å de går jätte bra!!

Annars så kommer de att bli lite ändring  på min blogg i dom närmasta dagarna !!
Ska bli jätte kul å få en ordentlig look om jag nu klarar av de haha vill säga..
Är inte så duktig med just de här  på dator.. men de bara vara envis så brukar de funka till slut..

Jaja sköt  om er alla där ute..

Ta hand  om varann


//Janne

Kommentarer
Postat av: Zara

Kämpa på.... så ska du se att de kommer bli bättre sen... Kram kram

2010-01-05 @ 17:03:49
Postat av: Josef

Bra jobbat mannen. God fortsättning på de nya året.

2010-01-06 @ 02:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0