Är bara så less!!

Ja då var de då ett tag sen man skrev här då..  Händer inte så mycke här inte.. men lite har då hänt  iaf..
Har varit  med  å titta när  Oscar var med  på Babysim  ,,, kul å se dom små i den där stora  poolen.. Tyckte de gick jätte bra  .. Annars så har man varit en sväng till charlies lekland  .. tror Sebastian gillade  å vara där.. för när vi skulle åka där ifrån så  vart han ledsen å sa --- inte redan efter si så där 4 timmar haha..
Annars så är jag  inne  i en period som jag är lite off på de mesta... men de går över  .. bara bita  ihop å kämpa vidare.. har haft sebastian i nästan en vecka  å de fungerade inte så speciellt bra denna  gången .. då han inte ville lyssna så bra på mig.. så jag måste nog ta ett snack med sebastians mamma .. om att vi måste försöka ha samma regler  .. så sebastian ..vet lite mer vad som gäller..
Kan vara mycke de som gör att de känns som man är lite off just nu..
Skulle vara mycke bättre om man lämnade ifrån sig sebastian å man kände att de hade gått riktigt bar.. men de blir säkert mycke bättre..


jaja ha de bäst alla där ute

//Janne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0