Sommar!!!

Ja då var de kanske dax  å skriva något här igen!!

De mesta rullar  på som de alltid gör  lixom.. Arbetar  å står  i men lite har vi ju hunnit med sen sist..

Vi har varit  på Folkrace i Hedemora å titta  två dar .. Anna ...Josef  å Alex var med  oss dag ett  å dag två var även Zara med.. De vart två lyckade dagar tycker jag med massor av action.. Nicklas vart 6a  i Afinal .. veronika vart 3a i Afinal ... Pierre vart 3a  i Cfinal ... Å stackars Jörgen krånglade bilen för.. men jag tycker han gjorde de bra ändå med tanke  på hur bilen gick!


Niklas in Action ovan!


Sen har Jag  å Rasmus å Niklas varit  på en liten fiske tur  !!

Å äntligen fick Rasmus en fisk.. de blev en liten Aborre  verkligen kul för han .. för min egen del blev den en gädda  å för Niklas del blev de ..... ja vad blev de??? en såkallad fiskfi**a haha..

Midsommar firande har de oxå varit..

En jätte trevlig dag/kväll hos Niklas  å Veronika med grillat .. som sagt en lyckad midsommar tycker jag.. många sånna till Tack
Älsklingen har börja jobba!!

Ja precis som de låter Älsklingen har börja jobba!! Tycker hon är så duktig min älskling.. hon jobbar  å står i ..hon har börja hos en ny person som behöver hjälp där de är lååååånga 12timmars pass varje gång  .. men nu har hon fått bytt ner till 6timmars då hon delar sina pass med en annan person .. men som jag säger du är så duktig älskling... DU ÄR BÄST!

Har även för min egen del fått veta att jag får en fast tjänst från och med augusti så de är ju oxå kanon tycker jag.. ska ändå försöka hitta något annat .. då jag vill gärna ha ett 7-16 jobb då de är lite bättre betalt .

Annars så har de ju varit nästan kanon väder hela tiden så man har la som vanligt sett ut som en kräffta haha men de hör till varje år  .. skönt? nä inte ett dugg. haha

Annars så har man ju lite andra nyheter men de lugnar jag mig lite med.. men de kommer de kommer .. nu kan ni ju vara lite nyfikna ni som vill haha..

Nu har ni fått veta lite vad som jag/vi har haft för oss!!

ska verkligen försöka skriva lite oftare här ..


Älskar min Ulrika massor !!!


//Janne

Kommentarer
Postat av: ullis

Du är underbar min älskade!!!!

2010-07-02 @ 21:11:28
Postat av: Anna

Haha jaaaaaaa tänk om de vore SOMMAR nu janne då hade vi INTE behövt långkalsonger... Nu e de vinter & -25

2010-12-22 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0