Flyter På Här

De var jätte länge sen sist!!

Men den stora anledningen till de är att jag har tagit tag i mitt liv..
Styrt upp de mesta som INTE har varit så bra med mig förr..

Så vad har då hänt?

Jag har blivit en mycke bättre människa tycker jag själv.. vill passa  på att tacka alla som har stöttat mig trotts de jag har gjort.. DE BETYDER VÄLDIGT MYCKE ... kan jag säga.. TACK ALLA!

Har även fått jobb under denna tid som jag inte har  varit här..
Jobbar som cykelbud med morgontidningar.. inget fin jobb  på någotvis .. men jag trivs  å är väldigt stolt över de..
Får ju en massa motion oxå med de då jag springer någonstans mellan 1½ - 2 mil varje natt.. så konditionen är de verkligen inget fel på längre.. de finns en nackdel med jobbet.. å de är att jag tror att jag snart kan gömma mig bakom en lycktstolpe i en kvart när jag passerar en sådan haha.. tappar en massa kg så folk tycker att jag börjar  på å bli väldigt smal ... men men man kan inte få allt här  i världen..

Jag har även flyttat upp hit till Ludvika fullt ut ..
Å de är ju verkligen något jag har  kämpat med för att de skulle bli så .. de var väldigt långt borta i december kan jag säga men nu  i dag så har allt slit VI lagt ner  givit effekt.. å här är jag  tillsammans med världens bästa flickvän/Sambo.. så mitt  liv är verkligen på topp  nu ..

skriver mer regelbundet från nu .. törs jag  lova.. om de nu finns någon som läser detta..

puss å kram på er alla!!!

Å en jätte stor PUSS till min älskling Ulrika.. älskar verkligen dig av hela mitt hjärta..

//Janne

Kommentarer
Postat av: Ullis

du är BÄST älskling..:) De är väl visst ett bra jobb!!!!! Jag är överlycklig att vi äntligen är SAMBOS!!! ÄLSKAR DIG!!!

2010-05-05 @ 20:54:25
Postat av: Zara

Du har verkligen gjort ett bra å stort jobb... Ta nu vara på å njut frukten av allt ditt slit... PoK ;P

2010-05-16 @ 00:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0