År å dar sen sist!!!

Tänkte sätta lite fart  på de här igen...

Tänker inte  gå in på vad som har varit utan börjar  på en ny kula ..

Så I dag är de söndag den 14e augusti!!

I dag har vi haft Besöka av först Anna   å när Anna är här så betyder de TACOS!!! så blev de denna gången med ...
Ingen dålig lunch om jag får säga de själv...
Sen var vi alla ut med barnen å lekte... Barnen gunga  . lekte  i vårat egna  "tåg" studsa med studsboll .. tänk att en lite gummi boll kan vara så rolig.. men studsbollen har ju varit en klassiker i genom alla tider.. även för mig som liten..


Sen gick vi in igen med sällskap av Vivi å Adele .. barnen fortsatte leka inne.. å Älsklingen lagade mat .. Köttfärssås  stod  på menyn .. Som alltid en fullträff var de.. Ingen kan göra så god  kötttfärsås som min älskling... du är bäst..
Efter maten Var de då dax för dom små trollen att bada... Oscar  å Alice badade med mamma dom ... Å Sebastian badade själv.. Han var ju tvungen att vara fin då hans mamma skulle komma  å hämta honom.. Nu ska han var  i Två veckor hos sin mamma så de kommer bli tomt utan han .. Tänk att en månad kan gå så himla snabbt.. han har nämligen varit i en månad hos oss.. Pappa kommer att sakna han.. Tur att man har sina adra små troll hemma jämt då... Älskar verkligen alla mina barn.. DE BÄSTA!!
Nu har Sebastian åkt.. Oscar  å Alice sover ... Så Pappa  å Mamma sitter en stund  vi varsin dator innan de är dax för en ny svettig Arbetsvecka..

Kommer att försöka skriva oftare hr  nu igen ...
Bloggen ska även få ett nytt  å fint utseende när orken faller in men de kommer de  kommer!!


Älskar min Ulrika !!

Vid pennan //Janne

Kommentarer
Postat av: Ullis

ÄLSKAR DIG!!!

2011-08-31 @ 20:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0